fredag 3 januari 2014

Löpcoach efterlyses

Jag sitter och googlar "löpteknik" för fullt så här på morgonkvisten. Jag letar helt enkelt efter någon som kan hjälpa mig med tekniken och för att analysera mitt löpsteg. Jag vill ha hjälp med att hitta svagheter i mitt steg och att ta fram styrkeövningar som hjälper mig att stärka upp dessa svagheter.

Allt för att förebygga skador. Jag har ju dragits med ett knä som vart på gränsen till löparknä ganska länge nu. Jag har lite ont i en höft. Jag inser ju att jag kommer att ha ont någonstans ibland men jag vill göra allt jag kan för att förebygga dessa skador.

Jag har inte tid att vara skadad för jag ska springa Karlstads Stadslopp på under 40 minuter!

Så om någon vet om en bra löpcoach i Karlstadsområdet så hör av dig! Skriv i kommentarerna eller maila mig på -fredrik at jochnick punkt com-

/FR3DDA

Inga kommentarer: