söndag 17 november 2013

Helgen

Den här helgen har jag tänkt att hålla mig borta från tung träning och det går fint. Igår skulle ju vara en vilodag och det var den väl på sätt och vis :) Jag tog fram mina Bungypump-stavar och tog med min mor ut till Kilenegården och gick milspåret. Härligt väder och lagom ansträngning. Stavgång är en underskattad motionsform.
Jag flyttade klart igår också! Jag orkade inte riktigt med allt när flyttlasset gick utan fick prioritera att få ordning i lägenheten. Förrådet blev kvar men det körde jag igår. Så skönt att vara färdig.
Idag ska jag ta och rensa lite i nya förrådet och organisera det så det blir lätt att hitta saker.
Sen kommer ju barnen imorn! Jippie! Så jag tänkte städa ordentligt idag och kanske handla lite så jag slipper sånt i veckan. Sen blir det nog ett styrkepass ikväll :)
/FR3DDA

Inga kommentarer: