torsdag 30 maj 2013

Myspass

Där fanns en tid, och den tiden var för ungefär tre månader sedan, då jag var mycket nöjd med att springa under 6 min/km. Eller springa och springa, det var gå-jogga-gå som gällde. Inget fel i det, man måste ju börja någonstans.
Men hade jag inte utvecklats så hade jag nog inte tyckt att det var kul. Jag gillar att jämföra tider på olika rundor, samla statistik och ha koll på utvecklingen.
Idag sprang jag ett så kallat myspass som bland andra Ida och Annika brukar att förespråka på sina bloggar. Och jag sprang på 5.22 min/km och hade det väldigt trevligt. Som jag skrev HÄR så känns det verkligen som att löpningen håller på att lossna och det börjar bli skönt att vara ute och springa. För tre månader sen var det en kamp mot syrebrist och smärtande benhinnor.
Kul när saker går bättre! HÄR är passet för de som vill se.
/FR3DDA

Inga kommentarer: