onsdag 22 maj 2013

Morgonpromenad

Jag har i dagarna börjat med att gå morgonpromenader. Detta har jag börjat med för att min kropp har slutat att gå ned i vikt. Måste ändra på något så det fick bli morgonpromenader.
Det är alltså därför det regnar varenda morgon nuförtiden förstår ni. Men jag är inte bitter... bara blöt...
Faktum är att dagens 8 kilometers promenad (LÄNK) mestadels bestod av ett ihållande duggregn men det var rätt skönt. Så länge man har en hyffsat vattentät jacka eller tröja så föredrar jag nog det mot att gå i gassande sol med t-shirt eller linne. Härlig luft och eftersom jag har hunden med mig så tycker jag att det är skönt att de flesta av de äldre människorna med skällande småhundar håller sig inne.
Jag tror att jag ska berätta mina viktresultat imorgon. Vi får se. Jag har min invägning imorgon och vi får se om jag nått mitt mål och är på bra humör. Då kanske jag delar denna information med er.
/FR3DDA

Inga kommentarer: