söndag 19 maj 2013

Eurovision song contest.

Vårt engagemang gällande Eurovision song contest igår sträckte sig till att jag och Johanna satte på tv'n mitt på någonstans och tittade, och häcklade, några bidrag.
Vi såg sverige, vi såg någon sorts dracula-opera, vi såg de som sjöng om gratis alkohol, vi såg han som hade en kompis i en glasbur, vi såg barfotatjejen från danmark, vi såg hon som hade skitlitekläder och en låt som INGEN minns idag, vi såg Anouk som har blivit ganska kass sedan Nobodys Wife och sen såg vi säkert någon till men jag minns ingen mer.
Utan att ha sett fler bidrag så kan jag säga att låten som vann gärna fick vinna för mig. Helt ok.
Just det! Vi såg ju bidraget med en kille med glasögon som sjöng och en annan kille spelade gitarr och en tjej körade. De hade tecknade figurer i bakgrundsskärmarna. Gör de den låten på engelska så blir det en hit tror jag. Kanonlåt!
Slut på rapport av resultat från schlagern.
/FR3DDA

Inga kommentarer: