torsdag 18 april 2013

Snus!

Jag började snusa i högstadiet någon gång. Det var ju ett tag sedan. Jag har "slutat" ett par gånger efter det. Men det är ju inte att sluta som är det svåra, även om det också tar emot lite, det är ju att inte börja igen.
För ett tag sedan slutade jag i alla fall. Jag slutade alltså på riktigt. Det är väl ungefär ett år sedan tror jag. Det gick hur lätt som helst. Det var antagligen för att jag verkligen bestämt mig den här gången. Jag ville verkligen inte snusa mer. Jag kommer aldrig att börja igen.
Men!
Det är jäkligt gott att snusa. Så är det bara. Jag tycker det alltså, personlig åsikt. Det saknar jag ju givetvis.
Så jag hittade ett nyttigt snus. Helt tobaks- och nikotinfritt. Lite uppiggande ska det vara och det kommer an på koffein- och vitamininnehåll säger tillverkaren.
Hur gott som helst är det i alla fall.
Och nej, detta kommer inte att få mig att börja snusa igen.
Eftersom jag ändå inte får betalt för att skriva detta så kan jag ju lika gärna skriva vad det heter. Kickup heter snuset och eftersom det fanns en sort som hette Strong så köpte jag ju givetvis den.
/FR3DDA


Inga kommentarer: