söndag 10 mars 2013

Gårdagen

Blää vilken dag det var igår. Det var ju givetvis mitt fel men största felet var att jag var på fest i fredags.
Jag drack inte speciellt mycket men mådde pyton igår. Har ju i många år funderat på att bli nykterist, det närmar sig mer och mer med sådana här upplevelser.
Vi tog oss ut och åkte lite tefat i alla fall. Det var kul men det blåste väldigt isiga vindar så både vuxna och barn tröttnade efter inte så mycket tid.

Sen vart det en tur till godisaffären, det var ju trots allt lördag. Sen parkerade sig hela familjen i soffan för att titta på en tecknad film som heter Modig. Det finns onda röster som hävdar att jag sov mig igenom större delen av denna filmupplevelse och vem är jag att argumentera mot dessa.



Dagen avslutades med att barnen somnade i varandras famnar i vuxensängen och sedan tog ett träningspass vid. Det var ett träningspass signerat av självaste Belsebub från de svavelosande helveteshålorna i underjorden. Så kändes det i alla fall i mitt förklenade tillstånd.
Till sist blev det lite morötter med dip och Twilight Breaking Dawn part 2. Johanna gillar Twilight filmerna och det satt långt inne för mig men nu tycker jag att de är riktigt bra.



/FR3DDA

Inga kommentarer: