onsdag 20 mars 2013

Dagens serietips

Mycket serier har man sett genom åren. Jag tror att det är det smidiga formatet som passar mig. Hur ofta hinner man se en film på 1,5-2 timmar? Nej ett serie-avsnitt på 40-50 minuter passar mig bättre.

Jag har följt några serier och många är ju bra, en del sämre och några vet man inte till slut varför man följer. Som Sons of Anarchy som jag spänt väntar på en ny säsong. Inte för att jag tycker att det är så bra egentligen men det är väl lagom mental vila att titta på det och sen har jag ju sett fem säsonger så all den tiden hade ju vart bortkastad om jag slutade.

Arrow försökte jag titta på också, de första avsnitten tyckte jag till och med att de var bra men det tog slut ganska fort efter det och är nu historia.

Game of Thrones följer jag slaviskt och tycker är riktigt bra.

Dexter är den serien som ligger högst just nu. Galet förtjust i den.

The Walking Dead följer jag också, lite av samma anledning som jag följer Sons of Anarchy tror jag.
Ibland är jag sugen på att börja titta på Boardwalk Empire och House of Cards men det finns ju inte tid till allt.

/FR3DDA

Inga kommentarer: