tisdag 5 mars 2013

Bildström februari

Ja här är alla bilder som tagits med min iPhone under februari månad och hamnat i bildströmmen till min dator.
Några är tagna med olika appar som ni kan se. Många är tagna för att jag ska minnas saker. En del är tagna för att skickas till någon och sedan är de skräp. Men! Alla är med här. Ingen censur denna månad.
Ett filmtips

Visade Johanna dagens arbetsplats

Här gjorde jag en reklamaffisch för fredagsgroggen

Badbild

Ingen aning 
Middag

Minnesanteckning för sångstund

Recept

Instagrammade om återvinning

Denna tänkte jag gå på men gjorde det inte

Nikki på bussen

Tänkte prova denna som jag hittade i en tidning men hittade den inte på Systemet 
Strömavbrott med två barn i badet

Nikki hävdar att han inte tycker om grädde. Hans semla säger emot.

Vin o Deli mässan. Fredda lite berusad.

Var och jobbade på badhuset och ville visa Johanna hur det såg ut nuförtiden.

Ute på stan med en full Tomas.

Fick helgens rad skickad till mig

Djuren

Hon ser nästan ut som ett Hubba-Bubba

Ingen aning. 

Skulle visa Isabelles skridskor för någon.

Instagrammade väl nåt

Vilade

Byggde lite ställning

Middag

Visade en fräck bild för en vän

Badbild igen

Tomas byggde ett iPad-ställ till mitt kamerastativ

Ett trapphus
/FR3DDA

Inga kommentarer: