söndag 3 februari 2013

Prestationsångest

För nästan två veckor sedan gjorde jag ett besök på den lokala fotoklubbens möte. Detta var väldigt trevligt. Vi tittade på, och pratade om, några medlemmars bilder. Man lär sig så mycket av att titta på andras bilder.
Det är mest naturfotografer i denna fotoklubb. Givetvis frågade de vad jag brukade fotografera. Jag förklarade min kärlek till att fotografera människor. De tyckte att det lät jättekul och spännande då de flesta inte höll på med denna genre av foto.
Helt plötsligt har jag blivit övertalad till att visa ett stort gäng bilder och prata om dessa. Det ska givetvis bli jättekul men satan-i-gatan vad kritisk jag är mot mig själv nu när jag sitter här och ska försöka välja ut lite bilder. I och med att jag är ny i den där klubben vill jag ju imponera lite nu.
Hoppas att de gillar det på onsdag.
/FR3DDA

Inga kommentarer: