fredag 11 januari 2013

Era surfvanor

Sen jag började blogga regelbundet för någon vecka sedan så har ni läsare ökat lavinartat och jag är chockad över hur många som läser denna blogg varje dag.
Det som jag tycker är lite lustigt när jag tittar på statistiken är att era surfvanor sklijer sig så från mina.
Störst antal besökare har jag kl sju på morgonen. Visst, jag kan också kika runt lite innan livet sätter fart på riktigt men detta är lätt den timme på dygnet med flest besökare. Jag kollar mest bloggar och annat på kvällen. När jag tittar på tv eller när barnen tittar på Bolibompa. Men inte ni inte! Ni kliver rätt in på denna bloggen, direkt ur sängen. Starkt jobbat hörrni!
Sen är det rätt lugnt på förmiddagen och sen kommer lunchtimmen och då är det några som kikar in. Sen är det lugnt på eftermiddagen. På kvällen är det ett rätt rejält gäng som är inne men inte som på morgonen inte!
Detta var bara en reflektion över denna statistik.
/FR3DDA

Inga kommentarer: