onsdag 1 augusti 2012

maj Fotoström

Jag la ju ut april månads Fotoström häromsistens. Detta får jag ju fortsätta med och efter april så kommer ju maj så här kommer maj månads Fotoström. Helt som den var, inget har tagits bort eller lagts till.
Nostalgi

Mick Mars tipsar om ett band.

Och låtnamnet

Godis

Instagrammat godis 
Skumt

Min dotter i studion

Jag tror att detta är en bild av taket i vårt vardagsrum.

Ölbild

Bläckpatronsköp på gång. Minnesbild för att komma ihåg vad skrivaren heter.

Tomas bjuder på pizza

Världens bästa kaffekopp

Fotar Hammarö Fotbolls första match åt Hammarönytt

Förbannade måsar!

Ett registreringsbevis

Fick denna bild skickad till mig och den var tydligen så rolig så att jag sparade den

Metar lite

Mysiga drinkar man får i Dalstorp

Man får bra mat i alla fall!

Minnesbild för att komma ihåg ett band

Efter lunch

Lego var på tv.

På studiebesök på Skoghallsbruket

Vackert med slitna saker

Köp ALDRIG dessa! Varning!

Barnfotografering

En snurrig maskros

En bandvagn någonstanns. Vet inte vilka som är på bilden.

Försökte ta reda på vart bandvagnen fanns.

På cykeltur

Klassisk grill-termometer-bild

Koleraoffer

Satt och väntade på någon och hade tråkigt. Säkert på Instagram.

Nyaste inköpet. Foto av Benjamin Goss

River gurka till en tzatziki

Fotade anteckningar till ett jobb jag var och tittade på.
Så såg mitt maj ut!
/FR3DDA

Inga kommentarer: