måndag 6 augusti 2012

juli Fotoström

Nu var det dags igen! Fotoströmmen för juli månad är censurerad med en (1) bild då min son var naken på den bilden.
Så här var det iaf:
Kvällsmat. Jag vet! Jag hatar också folk som lägger upp bild på allt dom äter!

Mina barn har spelat Toca Hair Saloon

Jag vet! Men det var ju så himla gott!

Bak på en sopbil finns det en skylt som lyder Heil. Det är tydligen dom som bygger sopbilar av lastbilar.

Jaa ni... Ingen aning.

Instagram om kaffe kanske?

Här var det nog jag återupptäckte appen Hipstamatic. Medan jag kör bil...

Vår hund Ziri solar.

Isabelle har hittat smultron.

Konsumfabriken på Orrholmen. Där kan man äta billig och bra frukost.

Råkade köra rally med barnen och det blev spår efter oss. Vi hade kul iaf.

Jag tror att detta är utsikten från vårt kontor.

Minnesbild för en låt som inte alls var bra visade det sig.

Instagram skryt om vilket vin som inmundigades.

En kompis bil på Bergvik. Jag messade honom bilden för att visa att jag var honom på spåren.

Serie jag tänkte kolla in.

Grillar. Mycket bilder på grillar.

Min dotter kan titta i kors. Det kan inte jag. Avundsjuk på riktigt.

Och utan ett finger att titta på.

På väg att köra på färjan till Gotland.

Nikki i vår hytt på färjan.

En bild på min kamera på en bild från Visby.

Vilken uppfinning!

Visby ringmur hade rasat lite på ett ställe. 
På Pippi-teater bakom världens hårdaste snubbe. Han stod sådär i nästan en timme.

God Morgon bild på Instagram från Visby.

En grind.

På Furillen.

Lunch!

Mikael Persbrandt

Hundar på en strand på Fårö.

En fotobok jag är intresserad av. Har inte införskaffats än.

På väg hem från Gotland.

Vi ser ljuset!

Pizza Hut lunch i Örebro på väg hem.

Fruktansvärt lång kö på Coop Nolgård.

Hänger i lekpark med mina barn.

Hunden var med i lekparken.

I just den här lekparken så var molnen riktigt skumma.

Köpte med Kaffi från Gotland.

På jobb och blev attackerad av den här jätten!

Det spöregnade. Jag grillade.

Isabelle och Ziri

Isabelle och Ziri med någon sorts app.

Grannen har börjat cykla. Duktig han.
Så såg det ut i juli mina vänner.
/FR3DDA

Inga kommentarer: