söndag 6 februari 2011

Kreativ dag

Jäklar vad jag har skrivit saker idag. Kul när det flyter på. Men! Av allt jag har skrivit, någonsin, så är det svåraste en presentation av mig själv som jag skrev för SRRS Mellans hemsida. Presentationer av mig själv tänker jag inte skriva i fortsättningen!
Man vill ju inte låta för bra, man är ju svensk och då får man absolut inte stå ut, men man vill ju inte skriva ner sig själv. Man vill inte heller bara skriva tex: "Hej jag heter Fredrik och jag är rätt okej". Man vill liksom hamna mitt i mellan alla de där och samtidigt verka som en skön typ. För jag är ju en skön typ.
Jag skrev också en kolumn grej som ska in i en tidning och jag vart ganska nöjd med den, hoppas att andra tycker att den blev bra också.
Sen vart det ju det gamla vanliga skrivandet också. Synd att jag skriver för sakta på ett tangentbord för att bli författare.
/Fredda

Inga kommentarer: