onsdag 29 december 2010

Seinfeld igen

Jag skrev ett inlägg för ett tag sen om Seinfeld och att han kommer till Sverige, egentlige var det ståupp-komik jag hackade ner på men också Seinfeld som komiker. Tydligen hade jag fruktansvärt fel! Ståuppkomik med Jerry Seinfeld i spetsen är tydligen hur hett som helst! Läs HÄR. Den här mannen får 11 miljoner kronor för en av showerna på han turne'.
Biljettpriserna är ju inte direkt för vanliga människor, i Sverige ligger dom mellan 695kr och 1795kr. Köp biljetter till hela familjen då! Jag tror ändå inte att någon tycker att det är roligt med den här sortens underhållning. Kommer ni ihåg den där appen till iPhone? Den som inte gjorde någonting men hade en fräck loga och ett jäkligt högt pris, typ 5000 eller nåt sånt. Den kunde man köpa bara för att visa folk att kunde, att man hade råd. Så är det med Seinfeldbiljetter också tror jag. Fast det är roligare med en app som är meningslös.
/Fredda

Inga kommentarer: