torsdag 23 december 2010

RSS

Som många som följer lite bloggar har jag ett Google Reader konto och ett program på datorn som kollar det åt mig. Enkelt och absolut inget konstigt med det. Ett helt normalt blogg-beteende. Det konstiga med mitt Google Reader konto är att jag har en mapp där som heter Mina.
Just nu har den här bloggen och en med hunden. Dom ligger i mappen Mina båda två. Man kan verkligen fundera på varför jag har det så här. Som jag ser det finns det följande alternativ:
-Det kan vara en kvarleva från när jag inte hade så många bloggar inlagda här och ville fylla ut lite.
-Det kan vara någon sorts kontrollmani, att jag verkligen vill se att inlägget kommer ut.
-Det skulle kunna vara för att se hur mitt skrivande platsar bland de andra jag följer.
- Jag kanske helt enkelt inte tycker att mina bloggar är så dåliga så att jag vill sluta att följa dem.
Antagligen är det inget, alla eller en kombination av ovanstående alternativ.
/Fredda

Inga kommentarer: