torsdag 12 november 2009

Mitt liv som svin.

Jo jag åkte ju på svininfluensan. I måndags hade jag feber och sen vart jag sjuk PÅ RIKTIGT. Som en vanlig influensa fast lite värre på alla plan tycker jag. Jag har inte kunnat sova på nätterna, inte nå värst på dagarna heller för den delen. Haft feber på runt 39° för det mesta.
Inatt var det så varmt i sängen tyckte jag så jag gick och la mig i en tom barn säng som är typ 1,5 meter lång. Jag märkte snabbt att jag var längre än sängen men det var svalt och skönt i det rummet. Sen började jag frysa så att jag skakade. Så har det hållt på.
I förmiddags trodde jag att min kropp höll på att vinna över denna sjukdom. Febern gick ner till under 38 för första gången sedan i måndags. Sen gick den upp igen. Inte så mycket så det kanske kommer att gå vägen snart. Är jäkligt trött på det här nu iaf. Har jätteont i ryggen pga sängläge och feber. Har dessutom börjat få ont i öronen idag.
Vi får se vad som händer.
//Fredda

1 kommentar:

Kristina Öijeberg sa...

Skönt att se att du bloggar och twittrar i alla fall, känns inte som att du ligger på dödsbädden.