måndag 28 september 2009

Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen...

...säger dom tuffa killarna i alla fall. Jag säger att gör det ont så är det inget skönt.
Jag har fått kortisoninjektion rätt in i knäet idag och det är mycket vekhet som ska ut. Jag är ju så jäkla klen för sprutor också. Lämnade blod och plasma i flera år för att komma över detta men jag svimmade ju varenda gång dom stack mig så jag tröttnade. Idag svimmade jag inte men hade det inte varit för den store starka ortopeden som stack mig så hade jag nog gråtit lite. Sen efter en halvtimme ungefär så kommer stelheten och smärtan och den har hängt i ganska många timmar nu. Skulle hämta smärtstillande på apoteket men deras dator krånglade så det gick inte att få ut någonting. Tänk om det hade varit något jag verkligen behövde idag.
Nu ska jag ägna mig åt självömkan.
//Fredda

Inga kommentarer: