tisdag 1 september 2009

Även jag kan bli anklagad.

Ja jag har tydligen hittat på för mycket bus genom åren för när man är oskyldig är det ingen som tror en! Jag vill inte skriva vad eller vem det handlar om men det handlar om Tomas och hans Facebook sida. Opps där sa jag det va? Jaja då spelar det ingen roll antar jag. Tomas är tydligen väldigt kär i Facebook och ibland är han här och loggar in på sin sida för han är för snål för att ha en egen internetuppkoppling hemma hos sig. Då tror han att min dator, som inte ens kommer ihåg mina uppgifter, har sparat hans lösen så att jag skulle logga in på hans sida. Nu syns inte hans profil ens och det är tydligen jag som har gömt den på något vis. När man ska titta på hans profil så står det typ "Profilen är inte tillgänglig just nu var vänlig försök senare". Låter det som att jag har gömt hans profil eller låter det som ett tillfälligt fel på Facebooksidan? Rätt svar: det låter som ett tillfälligt fel. Hoppas att han dör och ruttnar i rännstenen. Är så trött på hans tjat och anklagelser så att jag kanske tar hans liv senare ikväll för då ska han komma hit säger han och jag är ganska säker på vad han kommer att tjata om.
//Fredda

Inga kommentarer: