lördag 15 augusti 2009

Nystart eller?

Jo jag tror det! Jag känner mig nästan sugen på att blogga igen. Jag har haft lite olika bloggar eller skrivit på andra vis på nätet genom åren men den sista bloggen jag hade handlade mest om hur drygt det var att blogga. Det ska det bli ändring på nu. Jag har oftast skrivit för min egen skull, för att jag tycker att det är kul helt enkelt men den här gången ska jag prova att skriva så att ni kan använda den här bloggen med mina texter som någon sorts underhållning. Inte så underhållande som er nya platt-tv, som ni säkert köpte fast ni hade en fullt fungerande men omodern tjock-tv, men nästan så kul i alla fall.
Nu ska jag tvinga barnen att städa sitt rum, sen ska jag tvinga dom att äta mat, sen ska jag tvinga dom till lite andra saker men ikväll blir det nog mer bloggande men sitt inte och vänta utan gå ut och gör något kul så länge så hörs vi ikväll (efter jag har tvingat barnen att sova).
//Fredda

Inga kommentarer: