tisdag 18 augusti 2009

Höst nu eller?

Idag började det kännas lite höst i luften. Det var en fin dag men när det blåste lite så blåste det lite kallt så där ni vet. Som det gör på hösten. Jag har ingenting mot hösten, jag tycker om att årstiderna skiftar. Det är bara det att jag är inte riktigt klar med sommaren än. Om jag var tvungen att välja en favorit årstid så skulle det helt klart bli sommaren men varje årstid har sin charm. Det enda som är riktigt trist med någon årstid är mörkret som är på vintern. Känner ni att mörkret tar er värre för varje år som går? Det gör jag i alla fall. Jag skulle inte säga att jag blir deprimerad men något åt det hållet kanske. Och nu närmar det sig...
Hoppas att hösten blir bra så kanske det kan gottgöra mig lite för att jag känner mig snuvad på lite sommar.
//Fredda

Inga kommentarer: