söndag 30 augusti 2009

En förklaring.

Ni kanske tycker att en del av mina iaktagelser av Tomas är helt normala företeelser och jag kan hålla med till en viss del. Men om ni slår ihop alla iaktaganden och fantiserar ihop en person som gör allt så kommer ni att se en mycket sjuk och perverterad individ. Jag är inte helt säker på att han är så sjuk och perverterad som man skulle kunna tro men det finns en stor risk att jag bjuder in en barnamördare i mitt hem.
Jag skall nu fortsätta mitt iaktagande utanför den här bloggen så jag slipper att bli anklagad för något men var försiktiga därute och tänk på de här inläggen för det finns "Tomasar" överallt omkring oss!
//Fredda

3 kommentarer:

Anonym sa...

Först var jag lite rädd för att DU var den där förståndshandikappade personen som går ut med hans hund... Någon sorts metaironi?

En annan rolig sak är att ordet jag ska skriva nu för att verifiera att jag inte är en robot, är ovelam.

Ove lam.

//K

tompa sa...

så vitt jag vet så är det bara en som har gått ut med hunden förutom dom och det är ju du fredrik!? så det kan ju bara vara du som är handikappad

Fredda sa...

Nja det är ju inte bara jag som varit ute med honom men vill du sänka dig till en nivå där vi ljuger så visst då kan väl jag ljuga också. Tomas har sin navelsträng kvar än!