onsdag 26 augusti 2009

Dåligt med inlägg!

Ni kanske tycker att jag har varit dålig på att blogga men sanningen är den att jag har tänkt på att blogga dagligen men inspirationen har inte riktigt infunnit sig så jag har valt att låta bli.
Nu bloggar jag iaf så vad ska jag skriva om? Kanske om ninjan jag såg på stan idag eller mitt brutna ben? Nej det kan jag ju inte göra för båda skulle ha varit en lögn så jag ska blogga om en baguette jag åt imorse. Heter det baguette eller baguett?
Jag köpte iaf en på en mack imorse som jag skulle ha på min frukostrast. Det var ganska utplockat i hyllan men jag köpte en med räkor iaf och var ganska nöjd med att det fanns en sådan kvar. Vet ni hur det smakar skit när man biter i något och tror att det är något annat? Som tex när man tror att man ska få rödspätta så är det schnitzel. Min räkbaguette var en tonfiskbaguette!!! Tonfisk tycker jag är kanongott men det smakar verkligen bajskorv när man tror att det är räkor! Jag sköljde ner den vidriga tonfisksmörgåsen med en liter äcklig apelsinjuice så det gick bra, ni behöver inte oroa er.
Förresten är all apelsinjuice äcklig för det smakar lite som spy.
//Fredda

Inga kommentarer: